خانه / اخبار ساری / اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به سد گلورد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران / مانعی برای تکمیل سد نداریم

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به سد گلورد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران / مانعی برای تکمیل سد نداریم

۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای تکمیل و احداث پل سد گلورد در منطقه بالا دست شهرستان بهشهر اختصاص یافت .

به گزارش ساری فردا : سید محمود حسینی پور نوری استاندار در حاشیه بازدید از سدگلورد شهرستان بهشهر ، از اختصاص اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی به این سد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران خبر داد و گفت: در حال حاضر مانعی برای تکمیل سد نداریم. ‎

وی : در بازدید از سد گلورد و پل ارتباطی ۶۰ روستای بالادست بهشهر که بر روی سد گلورد احداث می شود، اظهار کرد: سد گلورد یکی از طرح های بزرگ استان مازندران و پل ارتباطی روستاهای بالادست بهشهر است.

حسینی پور، بیان کرد:،احداث این سد از نیازهای اصلی مردم‌ منطقه بهشهر در طول سالیان مختلف بوده است که امیدواریم در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

استاندار مازندران گفت: ساخت سد گلورد ۷۵ درصد پیشرفت داشته است و پل ارتباطی سد گلورد برای روستاهای بالادست شهرستان بهشهر نیز در حال ساخت است.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: عملیات اجرایی سازه های این پل انجام شده و فونداسیون آن در حال انجام است و قرار شد که این پل ارتباطی در تابستان ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *