خانه / اخبار ساری / اجرای بیش از ۸ هزار طرح اقتصادی در مازندران

اجرای بیش از ۸ هزار طرح اقتصادی در مازندران

۸ هزارو ۷۶۷ طرح اقتصادی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مازندران اجرایی شد .

به گزارش ساری فردا، عارف نوروزی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نشست افتصادی که با استاندار و معاونان و مدیران اجرایی در استانداری مازندران برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: تعهداتی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بر عهده نیروهای انقلابی در نقاط محروم داده شده است باید تحقق یابد.

وی: با قدر دانی از سید محمود حسینی پور ، استاندار مازندران و معاونان استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی. استان افزود: عملکرد مدیران بانک های مازندران در مقایسه با دیگر استان ها در بخش ارائه تسهیلات اشتغالزایی بهتر و مطلوب تر بوده است که امید واریم فعالیت های مدیران بانک ها ی استان متوقف نشود به دلیل اینکه ، این تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در استان و کشور بکار می رود و بسیار تاثیر گذار است.

نوروزی با بیان اینکه : ۸ هزارو ۷۶۷ طرح اقتصادی در مازندران با همکا ی این ستاد اجرایی شد که ۱۸ طرح اوقاف محور بوده و برای ۷ هزار و ۲۰۰ نفر با سرمایه گذاری ۲۳۰ میلیارد تومان اشتغالزایی شد اظهار کرد : ۸ هزار و ۶۹۵ طرح اقتصادی، در بخش اشتغالزایی بوده که برای ۲۶ هزار و ۸۵ نفر اشتغال زایی و هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری شد .

رئیس اجرایی ستاد فرمان حضرت امام (ره) گفت : یک طرح مشارکت مدنی که موجب اشتغال ۴۰ نفز و با سرمایه گذاری ۳ میلیارد تومان و ۲ طرح دانش بنیان فن آوری نوین مردمی نیز توسط این ستاد اجرایی شد.

وی با بیان اینکه: ۴۸ طرح اصناف محور با اشتغالزایی ۴۷۷ نفر و ۱۴۶ میلیارد تومان سرمایه گزاری، در استان اجرا شد ، اظهار کرد: در صورت تمایل پارک های علم و فن آوری مازندران ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آمادگی حمایت از نخبگان ، کار آفرینان و افراد دارای طرح و ایده در زمینه طرح های دانش بنیان را دارد و با آنها قرار داد امضا می کنیم .

این مسئول خاطر نشان کرد: اجرای طرح های دانش بنیان، بسیاری از گلوگاه ها و مشکلات صنعتی، پزشکی و کشاورزی ما را رفع کرده و موجب ارز آوری شدند و کشور را بی نیاز از واردات کردند .

نوروزی از : راه اندازی ۳ هزار و ۵۰۵ غرفه در (اپلیکیشن) برنامه کاربردی “باسلام خبر ” داد و گفت هر چند کسب و کار خانگی ایجاد شده است اما باید مشکلات و موانع بازار مصرف محصولات را در عرصه های داخلی و خارجی رفع کنیم .

نوروزی با اشاره به اینکه : مازندران، نخبگان و ظرفیت های فروانی دارد و ما هم این ظرفیت ها را می توانیم ایجاد کنیم، از اجرای طرح جهش دیم در سطح ۳۱ هزار هکتار و عملکرد ۱۶ هزار هکتار در ۳۵۳ نقطه با ۸ هزار و ۴۰۰ کشاورز در ۷ شهرستان استان خبر داد .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *