آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / اجرای برنامه های اوقات فراغت برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در مازندران

اجرای برنامه های اوقات فراغت برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در مازندران

برای گذران اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران برنامه های فرهنگی ، تفریحی و زیارتی در تابستان امسال برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد مازندران: میثم معافی معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران در خصوص برنامه های اوقات فراغت این نهاد برای مددجویان اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم و پایه حوزه فرهنگی کمیته امداد استان برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان برای دانش آموزان و دانشجویان است.

وی افزود : برای دانش آموزان و دانشجویان فارغ از درس ، برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شد که شوق زیارت و اعزام به مشهد مقدس با مشارکت خیران در دستور کار قرار دارد.

میثم معافی اظهار کرد: حدود ۳۰۰ مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند و هزار و ۵۰۰ نفر دیگر به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در ایام تابستان نیز اعزام خواهند شد که اعزام به قم و شیراز نیز از جمله این برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: بخش دوم برنامه های اوقات فراغت، کانون های دانشجویی و دانش آموزی است که در مرکز استان اقصی نقاط شهرستان ها این کانون ها با مشارکت مراکز نیکوکاری،گروه های جهادی و آموزش و پرورش فعال است و برنامه های اوقات فراغت خواهیم داشت.

معافی گفت: بخش دیگر برنامه ها در تابستان ، استفاده از ۳۵ مرکز تخصصی نیکوکاری فرهنگی است که برنامه های اوقات فراغت دارند و ایستگاه محلات هستند و در سطح شهرستان ها در محله ها این برنامه ها در سرفصل های مختلف آموزشی ، فرهنگی و تفریحی ، زیارتی، اردویی در دستور کار قرار دارد.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *